my heart is beating like a jungle drum

Idag har varit en så slapp dag! Men det känns väldigt okej med tanke på att det inte blev så bra sömn inatt! Saga tittade förbi och skolkade från träningen med mig, istället pratade vi och spelade gitarr. Och så kom ju Rasmus förbi också! Vi la oss ganska sent och Rasmus fick en madrass på golvet vilket lämnade mig och Saga i min 90centimeters-säng. Jag tycker om min säng men det är inte okej alltså! Så jag vaknade nästan hela tiden, slog i ryggen i kanten på mitt sängbord en gång vilket var väldigt smärtsamt. Saga var dock bra att ha som kudde måste jag säga. Hon var dock inte ledig idag så hon gick upp med tuppen, dock utan mig och Rasmus, vi är sämst! Jag hade världens sämsta samvete när jag vaknade, hon hade fått fumla runt i mitt rum i mörkret och allt! Och utan frukost blev hon! Jag och Rasmus sov iallafall gott till klockan halv tio, haha! Rasmus åkte tidigt och det enda ordentliga jag har gjort är en tur till ICA för att handla.
Men det har varit en glad dag, min pappa ringde och berättade om Charlestown och att det är 25 grader varmt. Åh, Georgia! Åh, Rhett! Haha! Jag har även vigt dagen till pluggning. Men det blev inte mycket av det. Jag undrar vad som är fel på mig! Ingen självdiciplin någonstans! Men jag antar att utan motivering, ingen diciplin! Det var dagens visdomsord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0