ily volleybolltjejer

Läste igår gjorde jag allt! Dock Death Note, åh, underbara serie. Blir man nostalgisk och glad? Och lite bok läste jag ju. Men mest serie. Hihi.

Idag hämtade Maria upp mig efter att jag stått och lockat håret i en kvart. Vi åkte in till stan och jag köpte en ny halsduk som var ganska välbehövlig ändå. Så varm och härlig. Träffade Sofia, Nikki och Stina för Subway! Så gott. Hoppas nästan att vi äter Subway iövermorgon, det är ju helt underbart och himmelriket. Och en kaka fick jag på köpet i princip, jag tjänade på en kaka. Hur ofta händer det? "Ta en kaka, så får du en femma!" Himla fint. Efter det hoppade vi in i bilen och åkte till tornby. Att mina älskade vänner har körkort är ju typ det bästa som hänt mig, ungefär. Vi köpte en klänning till Nikki och var inne i nästan varje affär i hela Ikano. Köpte champange-glas på IKEA till imorgon och handlade nyårsmiddagsmat på Maxi. Sen åkte vi hem och jag åt lite pizza innan Frida kom och åt pizza med mig! Vi spelade mestadels Sims faktiskt, det var för kallt för att ens gå ut! Jag tycker att det är himla fint dock, med Sims. Himla roligt och vi har storslagna planer!
Nu ska jag kolla på Gossip Girl, läsa Death Note och sova. För jag vill att det ska vara imorgon snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0