god only knows what i'd be without you

Jag vaknade imorse och ville inte vakna. Min dröm var så underbar. Jag somnade om men drömde inte vidare. Tack som fan liksom, haha! Vaknade vid ett som tack för den. Fast fördröjda minnesbilder hänger kvar i mitt medvetna. Jag vet dock inte om det är bra eller dåligt. Det är väl mest dåligt, egentligen. Oerhört verklig dröm också. Fy, allt hade en sådan sammanknytning med den faktiska världen. Ååååh.

Jag ser fram emot julafton imorgon iallafall! Eller senare idag om man nu ska vara sådan. Idag har jag mest kokat knäck och klätt granen. Sovit länge och ätit gröt. En totalt typisk icke-dag. Jag vet inte ifall det var så smart att skippa Juldags-utgången med tjejerna ändå. Jag är redan uttråkad. Efter en dag. Och ångestfylld eftersom jag inte gymmat sen träningsavslutet förra veckan. Jag tror dock att gymmet är stängt imorgon, ha! Det kan jag ju skylla på. Jag peppar SWEAT!, dock. Jag är för disträ. Tack Patrick Wolf och det känns som jag är i Lovisas lägenhet med Alle, struntandes i att dra ner till Way Out West. Och nu, bara för det, sitter jag i valet och kvalet mellan Hultsfred och Emmaboda. Så jävla typisk jag är, DISTRÄ. Nu ska jag gå och lägga mig för att lyssna på Vaken med P3 och P4. Eller P2. Eller vad det nu är.

Let's make love and listen from death from above.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0