locktänger och överfulla minneskort

Jag städar lite bit för bit. Jag skrev på projektarbetet lite istället. Inte min del, dock. Den orkade jag inte ta tag i. Mirres däremot! Mycket bra!

Träningen var dålig idag. Den var mycket bättre igår och jag blir så ledsen under dåliga träningar. Då ifrågasätter man varför man offrar hela sitt liv (faktiskt) för det och skjuter allt åt sidan för volleybollen. Suck och stön.

Jag förstår inte varför jag får perioder då jag ägnar mig åt psykologiskt självskadebeteende heller. Det är ju BARA negativt. Fast det kanske är någon sorts sorgehantering som jag inte förstår mig på. Och det är inte jätteroligt. Så nu ska jag duscha och gråta hysteriskt. Nej, skämt åsido. Jag ska snarare gråta tyst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0