but you wanted me to be a girl

Som beräknat var även gårkvällens upplevelser positiva.
Hanna hade ögonbindel och var förvirrad. Jag fick hårtips av Emelie och sextips av Jonas med J (haha). Jag visade Alle Platå dit även Martin hade dragit sin kos. Mystiskt vad som kan hända när man får fribiljetter alltså, haha! Crazydansade iallafall med Hannes, Ola och Gustav på Platås dansgolv men det är ju inte riktigt lika roligt som att crazydansa på SWEAT! så Alle och jag drog dit när tillfälle gavs. Fast nu går jag händelserna i förväg lite. Vi hade ju trots allt förfest i kollektivet och tog ett gäng drinkar på La Scala. Och träffade killarna + någon Cornelia som jag ville bli bästis med. Sen hånglade hon med Martin och då var det inte lika roligt längre.
Äh, det går inte att köra kronologiskt, jag är för disträ och har för suddiga minnen av kvällen. KUL var det iallafall. Alle var min wingman, som det ska vara lite va. Och Mirre hade ingen BH. Min syster och Martin B pass'ade drinkar on till oss inne på SWEAT! till min och Alles stora lycka. Linnea var utom kontroll och jag hade en inre kamp, överjaget vs detet vilket resulterade i mycket framochtillbaka på dansgolvet. Jag och Martin B hungrade ihjäl innan vi vinkade till oss taxin hem. Somnade gjorde vi med glada magar iallafall.

Idag väcktes jag av ett samtal från Maria. "Om en kvart tar och jag Lejon bussen" Puss på dom va? Haha, jag kom in till stan en timme senare och went crazy-shopping med dem. Nu har jag mycket kläder. Så jag har lovat mamma att jag ska rensa min garderob imorgon. Vad hände där liksom? Åååh. Jobbig det kommer bli. Men det skulle ju vara ett himmelrike att ha koll på sina kläder. Ett försök är det värt. Fast jag fasar verkligen. Jag vill ju inte slänga någonting? Kanske lite gamla träningströjor eftersom vi ändå bara får träna i sponsortröjorna. Någon som vill ha en volleybolltröja? Haha. Kul att majoriteten av det jag kommer kasta har jag aldrig använt. Eller bara ett fåtal gånger. Jag tänker inte kasta, jag tänker stuva undan. (Haha att jag kan skriva mer om mina klädproblem än gårdagen)

Jag tänker nog gå till sängs nu ty imorgon ska uppenbarligen jag och mamma gå till stan för att köpa kläder till stackars arbetande storasyster. Likadana kläder som jag köpte idag också! Vilket kommer resultera i att jag kommer införskaffa mig ännu mer kläder. Ugh. Puss livet, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0