i'm drunk, and you're probably on pills

Justja, i fredags firade vi ju Lisa som fyllde 20 också! Vi spelade mest spel och drack vin, himla fint. Lite rund om fötterna var jag när vi åkte hem så nykter vecka förra veckan blev det ju inte. Fast den var ju å andra sidan inte aspackad. Och det är ju himla bra! Så på lördagen satt jag på tåg och lekte på stan med Anna. Och åkte pulka nerför långa mälarhöjdsbackar. Men det har jag ju redan pratat lite om.
Idag åkte jag, Lejon och Maria länge och letade efter parkering. Hela Linköping var på stan men det var likväl mycket mysigt. Vi träffade Aiden och Nikki och köpte ett par jävla Acne-jeans till Aiden. Vi skulle handla billigt men vi köpte typ alla kläder till Aiden på SOLO ändå till slut. Han blev så jävla snygg iallafall, mycket lyckat! Vi hjälpte även mini-Eng med sina julklappsbestyr. Och vi rumsterade på Make-up-store ett bra tag. Och Lejon och jag provade grymt snygga, reade, party-jumpsuits. Så jävla nice. Dock fick vi klippa Sofia ur hennes. Och det kändes inte så pepp att köpa min heller, för det tog ett tag att få upp dragkedjan alltså! Men det var jävligt snyggt när den väl var på. Men inte så värt att inte komma ur den kanske. Vi köpte fika hos Stina, tacogrejer på ICA och åkte hem till mig och tillagade vår mat. Det tog max fem minuter, seriöst. Haha, helt stört. Och gott blev det också! Gaaaalet, vi rekommenderar den vegetariska soja-protein-taco-grejen. Fortfort  gick det. Och mätta blev vi. Och så fikade vi. Och kollade på Big Bang Theory och Vänner. Sen åkte de hem. Sen dess har jag inte gjort någonting.
Det känns mycket mystiskt att inte träffa mina bebisar på så länge. Fem dagar räknade vi ut. Mystiskt, sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0