bygg något vackert eller krossa allt

Jag är ju en karikatyr på mig själv! Läsa snuttigull och jag går och spyr. Boktavligttalat. Eller, hulkar över toastolen. Det kanske inte ens är en 'jag är så less på er'-spya så mycket som en släng av bulimia nervosa såhär på eftermiddagen.

Kort fråga, är Pontiak efterbliven? På riktigt alltså? För han låter ju efterbliven på Spotify-reklamen. Kom igen, hur svårt är det att hitta till Mörtlösa? Idioter för idioter.

Nu ska jag åka till fotografering och träning efter några Gossip Girl-avsnitt i mörkret.
Jag hoppas på Eliza imorgon, djuren tar upp way för mycket av hennes tid alltså!

Kommentarer
Postat av: sissel fo shizzle

haha men åh, ja han är ju efterbliven så kan ju bero på det..

2009-12-02 @ 14:33:37
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0