är du lycklig nu?

Jag måste säga att mina små minnesglimtar jag fått från fredagsnatten har varit sjukt roande. Och vissa även oroande, haha! Jag dansade med Hannes på Platås podium och squat'ade med Nikki för ännu ett serioustalk. Jag la mig även under soffbordet när vi kommit hem till Lejon, Maria fick hämta mig där. Och jag puttade enligt Maria ut henne ur sängen under natten. Detta tror jag dock ej på!

I lördags kollade Maria, Lejon och jag på the Reader. Himla bra film alltså, den var nästan värd det HUTLÖSA priset jag hyrde den för. Galet.

I söndags åkte vi till Falköping, jippiejiho. Jag spelade en boll. Tack för den femtimmarsresan och en boll. Bättre än Lejon dock, som inte fick gå in på planen ens. Fyfan alltså, inte okej. Det var iallafall en fin dagsutflykt! Stoj i bilen med saddleclub och världen är faktiskt fin.

Igår och idag har jag dock haft "livet suger"-dagar vilket har resulterat i att jag skolkat från träningarna både idag och igår. Vilket har resulterat i att jag bara ätit, inte tränat. Vilket har fått mig att må ännu sämre. Hej nedåtgående spiral, det var inte igår!
Så i summan av kardemumman sitter jag och lyssnar på Broder Daniel och Dresden Dolls. Kent snart också, WOAH! Fan vad fint. Nu ska jag nog kolla på Glee och bli glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0