you make me lose my cool

Jag äter så ofattbart dåligt. Vad har jag ätit idag liksom? Lite scones! Jag vet inte riktigt, jag är för lat för att laga god och näringsrik mat. Och jag skjuter upp svenskauppsatsen hela tiden. Och om en knapp halvtimme kommer Lejon hit också, då kan jag inte skriva och så vidare. Många faktorer skapar kaos! Fast det är skitfint i köket iallafall! Jag har diskat och städat och jag vet inte vad. Jag är så huslig!

Igår var det Stina och jag dansande i mitt tomma hus, drickandes drinkar. Och helt plötsligt skulle vi in till stan och ojoj! Fulla pojkvaskrar på vägen in och de är ju alltid så underhållande! Men väl inne i stan kom jag inte in på något ställe som jag känner är värt att spendera min tid på så det var ju lite jobbigt. Jag tog cykeln och mötte Eliza istället som var på kräftskiva hos nolle-Louises storebror. Livet är konstigt och litet. Vi tog iallafall och hoppade på cykeln och susade genom stan till kollektivet, där var festen! Woah! Dans, rundvandring och sen skulle vi iväg och hämta Maja. Sen promenerade vi hem till mitt hus där rostade mackor förtärades och sen kröp vi upp i mammas och pappas säng alla tre, haha! Framåt småtimmarna staplade Stina hem och la sig på golvet brevid oss, haha. Hennes version är kanske att jag puttade ner henne, dock. Vi somnade vid fyra-femtiden och vid åtta vaknade jag av Eliza och solljuset. Vi låg och led ett tag innan vi flydde in till mitt mörka rum. Fast vi somnade inte ändå, så vi gick och bakade scones tillsammans med de andra två framåt lunchtid! Sconsen åt vi samtidigt som vi kollade på Mulan och Stina behövde åka hem. Vi tre resterande låg i sängen en timme innan vi gick till bussen. Resten av dagen har varit i en dimma, haha! Jag vet verkligen inte vad jag har gjort. Men nu ska jag iallafall försöka skriva uppsatsen. Det är ju kul egentligen och bilduppgiften är också kul men det är ju så palligt. När man _måste_ göra något försvinner charmen, såsom jag många gånger sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0