och du vet inte vad du missar

Och så var nollningen igång! Jag skulle kunna säga "och så var skolan igång", för jag är ju back in school, men det känns mest party alltså! Peppen är hög och nollorna är väldigt spexiga! Man blir ju rörd för mindre.
Jag pepp-fasar även vårt projektarbete. Det kommer bli helt galet bra men fyfan vad jobbigt. Jag har dock sovmorgon imorgon, EHE!
Dålig grej med skolan är att jag fick Bild och Form OCH Estetisk orientering. Va, liksom? Så jag ska byta ut Estetisk orientering mot något... Jag hoppas på kanske konditorikunskap, ifall det finns! Annars något litterärt som faktiskt var min förstahandsval.. Och om inte det går får det väl bli exotiska djur A. HEHE. Påtal om exotiska djur så pratade jag i telefon i över tre timmar inatt. Jag vet inte riktigt hur det gick till faktiskt, när man stod där och borstade tänderna i godan ro!
Så pågrund av gårdagens lack of sleep tänker jag hoppa i sängs nu, trots min sovmorgon imorgon! EHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0