hisingen luktar gräs

... Igår hade tre "unika personer" besökt min blogg. Men antalet besök var nitton? Jag är väldigt förvirrad, vem.. bryr sig så mycket? Detta är ett mysterium och ifall någon vet med sig att de besökt bloggen många gånger igår så får de gärna kommentera med svaret för detta kommer nästan hålla mig sömnlös!

Ohwell. Igår var jag och Elin på stan som sagt. Vi var bakis båda två och släpade oss runt. Men det kom fram två brudar och ville ta kort på oss till ett streetstyleavsnitt i en blogg. Visst sa vi och var bakisfula. Jag förstår inte hur detta kom sig alls, när man är snygg vill ingen ta kort på en! Men här är vi! http://minteeharmony.blogspot.com/

Idag har vi åkt till Skättesbo och umgåtts med släkten. Eller, en liten del av den. Vi delade upp de saker som farmor lämnade kvar som vi inte tagit tag i än. Jag lyckades norpa åt mig en tavla och en uggla. En liten ruggig porslinsuggla, tyvärr inte en uppstoppad ståtlig uggla, som Eliza trodde. Det hade varit asnice, vad hon än säger. Men tavlan ska jag hänga upp på den tomma delen av min tapet, snarast! Imorgon åker min kära syster hem. Det är alltid lika tomt när hon åkt! Men det är skönt också, haha! Då vet man att man kan spontandra till Berlin när man vill. Fint är det. Jag vill att det ska bli fredag. Eller onsdag. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0