rosa tröjor och blonda hår

Dagen har varit en bakisdag. En himla fin bakisdag i solen med minigolf och fina människor! Vi såg även Nyckeln till Frihet och det är ju så fint att leva trots att jag har sjukt ont i nacken!
Igårkväll var stört bra! Jag antar att vi kanske borde tagit det lugnare och så vidare men efter att ha hejat lite på deras brännbollskillz och lekt lite lekar var ju alla glada och lyckliga! Irländsk julafton och de var ju så snurriga och söta. Glad blir man! Jag råkade även höra nollorna när de tränade på sången de ska sjunga till vår ära imorgon och det lät ju lovande värre! Och imorgonkväll.. Inte okej att fadderisterna är mest pepp och blir fullast. Men jag vågar nog tro att nollorna har en jävligt bra time också, faktiskt! Jag ser iallafall fram emot imorgon och resten av mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0