louder than sirens

Jag älskar när saker är jävligt konstiga och man fattar inte varför man gör och känner vissa saker. Eller, jag älskar inte det, jag hatar den känslan. Men jag älskar när man får svaret, helt oprovocerat. Jag fick svaret för mitt beteende och mina känslor de senaste dagarna! Mensen kom idag, så det var bara min vanliga premenstruella hunger och mina normala svängningar! Sjukt fint. För jag har verkligen varit väldigt hungrig! Och väldigt känslomässigt förvirrad och arg! Jag är dock glad över detta för hungern blev bra övermannad och min ilska var vältajmad eftersom jag känner att jag behöver bita ifrån och sätta gränser i mitt liv! Jag blir nästan religiös, tror jag.

Idag är min dag of doing ingenting! Dessa dagar är fina och än är jag inte oerhört uttråkad. Men det kommer väl! Nu ska jag återvända till True Blood och Arrested Developement. Sen ska jag väl försöka börja på Flickan som lekte med elden också. Jisses säger jag! Det är tur att jag har lov för det är så mycket jag bör hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0