just don't lie to me

Okej, nu har jag inte skrivit på ett tag. Onsdagen blev grymt jävla bra, faktiskt. Högt över förväntan och oro, haha. Rundturer och bergsklättring, kaffe och cigaretter. Och ett himla fint liv! Haha!

Jag tränade för första gången för säsongen i torsdags också! Första bollträningen och det gick helt åt helvete! Det är dock inte så konstigt. Men det var en hemsk, hemsk träning. Jag ska dock ge volleybollen en månad för jag är i princip helt säker på att det kommer bli mycket bättre med tiden! Cyklade hem och pratade i telefon ensådär, tre timmar. Bruden är ett glädjepiller må jag säga.

Och igår, då. Vi hade en lång skoldag som slutade på museum! Jävligt fint. Hem lite fort, sova litelite, äta, cykla till Hanna och röka bakom hennes häck som ett annat pervo som spanar från busken! Vi cyklade iallafall vidare och efter mycket om och men hittade vi till Mickan. Det var segt till en början men blev party efter ett tag, haha! Jag har aldrig, smk i källaren, äggning och annat fint. Som vanligt på nollningen var alla ganska fulla vid en ganska tidig tid och vi skulle åka in till stan igen vid 11tiden. Jag som inte kan lämna min cykel ensam cyklade hem på landsväg och alla bilar tutade som fan. Jag hittar ju inte på cykelvägarna, jag vill inte cykla vilse och bli våldtagen, tack så mycket?! Dumbilar. När jag nästan var inne i stan blev jag stoppad av polisen och jag fick sätta på lyset, gå lite och herregud. Jag hamnade utanför sporthallen med ett glatt humör men helt ensam. Förutom massa folk på telefonen, då. Så jag bestämde mig för att cykla hem, haha! Det gjorde jag, åt rester av en pizza som inte smakade någonting och var himla full när jag gick och la mig.

Nu ska jag uppföra mig som den ansvarsfulla tjejen jag egentligen är och åka och handla. Massa härligheter för mammas icakort. (Kanske inte så ansvarsfullt..) Och gå ut med hunden, förfan! (Ansvarsfullt!)
Sen peppar jag på ikväll! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0