dirty town

Det gick ju bra att börja det bättre livet idag! Menäh. Nollningsmånaden borde kanske bli över, haha! Jag har ju för roligt för att tänka på sånt nu, hallå.. Och om man klappar på låren går nog knottrorna bort.
Imorgon har jag sovmorgon, puss på det! Och svenska! Puss på Åke. Jag undrar ifall han tror att jag är inställsam med min kärleksfulla leende. Eller ifall han är vis nog att se! Haha! Och jag längtar tills vi ska ha filosofiiii. Alle vet varför, jävlar.

Imorgon kommer antingen bli en grymt bra dag, eller åt helvete! Haha! Det känns som en bra dag ändå. Sovmorgon och Åke. Kom igen, sen får allt gå som det går och så vidare. Jag är lite pipig dock. Haha, jag dör. Nu ska jag sova, fast jag kommer inte kunna sova. Får lyssna sönder Mother Mother, inatt igen.

Pusspuss, älskar er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0