there must be healing here cause everybody here has been damaged

Jag mår lite illa och nu ska jag snart sova. Men min säng is a true mess. Det känns ju inte aspepp, faktiskt.
Klassfest ikväll då. Dansa halvnakna, gunga lite för högt och prata lite för mycket om saker som inte ska pratas om egentligen. Fint vare iallafall!

Jag var i Stockholm med klassen i torsdags. Det var fint, jag köpte strumpbyxor och när jag ser tillbaka på det så kan jag inte förstå att det bara var två dagar sen. Det har hänt så mycket sen dess, så min tidsuppfattning är lite rubbad. Igår fick jag finbesök från Motala. Vi gick ut med min hund, åt nötter och var vakna länge.

Nu ska jag kasta in handduken och kasta mig i säng. Måste bara säga innan att en himla söt kille började prata med mig när jag satt och väntade på mamma. Vi pratade fjortisar och kvällsbestyr. Så tack till glad kille som fick väntan att gå fortare, tacktack. Och godnatt!

Kommentarer
Postat av: SISSEL

jag gillar dina rubriker, denna ska jag nog sno hihi.

2009-05-03 @ 13:38:41
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0