my boy builds coffins

GUD vad jag är dålig! Nu har jag inte skrivit på jättelänge heller. Igår var jag på teater och med onsdagsklubben. Avslutades med en finfin promenad med Ola hem, det är inte så kallt längre! Glad! Igår och i måndags har jag mest tränat och gått i skolan. Jag hade en lugn helg med söndagsmatch och fint sällskap på kvällen/natten av Maria och Sofia. Annars var det lugna gatan för jag har varit förkyld. Hela förra veckan tränade jag ingenting på grund av detta hemska och istället sprang jag och köpte film med Frida och åt popcorn. Andra roliga och söta grejer gjorde jag också, kan dock ej dra mig dessa till minnes. Nu borde jag verkligen plugga men jag tror att jag kanke åker till gymmet istället. Jag försov mig nämligen idag, mycketmycket dåligt. Hatar paniken när man vaknar. Menja, jag missade iallafall min enda lektion. Men detta är en duktig dag, plugg och trän-dag. Jippie. Bu för plugga, bä för träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0