drumming noice

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Jag fyllde år i onsdags. Det var fint, jag fick skor och solglasögon och på kvällen gick jag på Alice i Underlandet med Lejon. Efter det träffade vi upp med killarna som jag tidigare druckit öl och spelat Mariocart med. Det slutade med att jag sov hos Hannes och fin födelsedag alltså! Torsdagsfrukost och powerpointarbete och såhär i efterhand minns jag inget mer. På fredagen minns jag tydligt dock att jag och Unni hade IVval. Det var mycket intressant. Mycket. Teater och improvisation. Ehe. En helt annan värld om man säger så. Jag ska prata med SYV snarast. Efter det handlade jag mat med mamma. Jag tränade inte på kvällen utan sov tidigt, sjukt förkyld!
Lördag och jag mådde skit. Buhu, förkyld som en liten ekorre. Men jag hade allt släktkalas iallafall! Himlans trevligt och så vidare. Släkten gick och jag sprang och bytte om, fort som fasen! Sen fixade och trixade jag som bara den. SEN kom mina små älsklingar och åt fruktsallad och var söta. Så jävla gulliga. Jag fick ett par solglasögon till! Så glad! Nu väntar jag bara på våren.. Suck och stön. Vi drack iallafall bål och sen tog vi bussen till SWEAT! fint, mycket fint. Dött i början dock! Men det tog sig! Himla fin kväll, slutade med att jag tog en taxi hem vid tre. ENSAM! Hur läskigt som helst.
Söndag morgon och som vanligt den första söndagen i mars blev jag väckt vid åtta. Att man är bakis och dan bryr sig inte en själ om. Inte ens jag! För ner till scones och vasaloppet. Må vara världens bästa tradition. Somnade lite, vaknade tills första var framme i Mora. Klädde på sig, drog på balträning. Åkte hem, sov. Min förkylning var värre, buhu! Åka till sporthallen och se på vår match, få träningsabstinens. Mådde skit så när jag åkte hem somnade jag nästan direkt. Och idag skolkade jag från första lektionen. Inte bra, inte bra. Men jag fick sova!
Två lektioner, fika på stan, köpa jeans, prova balklänning. Och nu vill jag bara gräva ner mig. Det är helt sjukt att jag blir såhär när jag inte får mina signalämnen. Buhu. Allt bara lägger sig över mig som en mörk hinna. Jag vill inte ha ont i halsen längre, jag vill träna. Men imorgon är det skolan är vår. Och jag är helt galet pepp! Imorgon är det även PA-redovisningar. Vilket betyder att skiten är över efter imorgon. HERREGUUUD. Ofattbart stort!
Nu ska jag fortsätta gå runt i mina klackskor för att må bättre och sen sova, trots att jag inte ska vara i skolan förän halv ett. *försöker hitta ljuspunkter i mitt liv, haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0