letsmakelove

Igår var en helt fin dag! Lite sovmorgon eftersom träningen började vid elva och sen gick jag och Lejon till Netto för att inhandla mat till Nikkis australiensiska frukost. Hem till Nikki och äta, sjukt gott. Seriöst, grymt gott! Må det vara eftersom jag var så hungrig men jag tror ändå att det var himla gott utan hungern. Heja Nikki alltså! Så kollade vi på firestorms och barn som blev attackerade av ormar på youtube och jag är rädd för att åka till Australien, haha! Iväg till träningsmatchen herrarna spelade, vi luktade så jävla mycket matos. Och tog många fina bilder! Efter det gick jag och Lejon till Nikkis lägenhet och tjuvlyssnade på samtalet i köket. Det var helt stört och folk var sådana jävla bitchar. Så nu har Nikki flyttat ut, haha, så jävla skön. Vi promenerade iallafall iväg till gymmet, efter ett upprört samtal med Nikki, och gymmade. Gymmade, dansade till Lady Gaga samtidigt som marklyften och hoppade hopprep. Galet härligt med ett helt tomt gym måste jag säga! Efter detta var jag helt trött, så jag åkte hem. Åt mat och kollade på Cold Mountain som var ganska bra! Sen sov jag! Och drömde hemskt jobbigt, vilket resulterade i att jag inte kom upp ur sängen förän vid två idag. Huvaligen. Och idag har jag bara kollar på Simpsons och Du är vad du äter. Och läst Death Note. Hemskt oproduktivt. Sen tränade jag på kvällen åandrasidan men jag borde verkligen städa. Men det ska jag skjuta upp nu också och spela Sims istället! Woah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0