aint got no care in the world but got plenty of beer

Kul att SWEAT! öppnar om.. snart en halvtimme. Blö och blä, jag hatar att missa sweat. Mennä, jag ska visst till Karlstad imorgon och därmed missa ännu en balträning. Men SMkval är faktiskt peppen och vi är tippade först. Här vare mycket att leva upp till.
Igår såg jag och Rasmus på På Spåret så han återfanns i mitt rum när jag vaknade imorse. Jag vinkade av honom efter frukost och åkte till träningen. Efter träningen åkte jag och mamma och handlade. Vi var borta i flera timmar, haha! Jag köpte två par skor samt två par strumpbyxor. Och ett läppstift. Så nu är jag glad, hoho!
Jag kollar även på kläder på internet nu. Bra. Jag vill ha, så jag inte glömmer detta. Den transparanta bodyn på gina, även leopardhoodien på gina. Vilket gör mig lite förvirrad. Varför vill jag ha den? Vad skulle jag ha den till? Men ändå. Även stentvättade jeans från Monki. Vet inte om jag vill ha de tajta eller de coolare. HM. Svårt. Även shorts och en jeansjacka. Och så vill jag ju ha vårjackan från Monki också. KUL LIV. Tack iallafall till volleybollen som håller mig hyfsat rik. Ty detta skulle kostaaa.. iallafall 1 700. Buhu. Men det ska väl gå, men lite viljekraft. Eller så glömmer jag bara bort detta. Jeansjackan vet jag inte om jag kommer använda så mycket liksom, så den kanske stryks. Dock bodyn, 99 spänn liksom! Som strumpbyxorna jag köpte idag. Galet! Men. Äh. Jag måste iallafall köpa One Piece. Och jag vill egentligen börja läsa Bleach igen också. Så jag är lite screwed. Älska btw att One Piece klassas i åldersgruppen 9-12. Haha, KUL LIV x2.
Jag är inte pepp på att gå upp 04.15 imorgon alltså. Jag vill ju bara sooova. Men, sånt är livet. Och nu borde jag gå ner och koka pasta. Ty om jag inte gör det måste jag gå upp ännu tidigare. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0