take it out on me

Monkis vårkollektion tar livet av mig lite. Tack gode gud för Monki. Nästan så jag börjar gråta. Vilket lätt kan verka lite patetiskt. Nu är det torsdag. Jag har tänkt fixa lite med kläderna, träna, läsa One Piece och skriva på projektarbetet. Prio ett, projektarbetet. Men jag kommer säkert bara träna och läsa OP. Och se på skittv. Jag har ingen självdiciplin här alltså, den blir uppbrukad på helt andra områden.
I måndags klippte jag mest i tyg. Sen träffade jag Hanna och Alle för att fika i väntan på litteraturkunskapen som började fyra (!) timmar senare. Jisses. Fastja, det började ju ingen litteratur. För skolans värmeledningar hade gått sönder, eller något. Så lediga, jippie. Vi satt och fikade ett tag, Hanna gick hem, jag och Alle fikade lite till. Sen gick vi och åt kinabuffé, så jävla nice. Galet gott och vi åt så mycket. Himlahimlabra. Galet tung i magen tog jag bussen hem och la mig för att sova lite, haha! Eller snarare se på tv skulle jag tro. En blandning antagligen. Sen åkte jag, Maria och Sofia till Maxi. Men det var bombhotat. Så till andra delen av stan vi for. Mycket bra med bil, helt sjukt! Där handlade vi en matkasse, åkte tillbaka in till stan och sprang runt med adrenalinkickar. Gömde oss i bilen och kikade ut samtidigt som vi hetsåt kakor. Sen hem och sova. Konstig jävla dag. Tisdag, skola. Skolaskola och träning. Och antagligen sova i soffan. Det är så det ser ut, liksom.
Igår hade jag lite skola. Avslutades med filosofi och jag, Hannes och Ola drog till Hannes och drack öl. Kollade på Scarface och spelade tvspel. Grabbigt värre och jag älskar det. Vid åttatiden gick vi till Yngves och fortsatte dricka öl. Kvällen avslutades vid 11 på Burger King. Så jävla bra kväll. Spontant och fint. När jag kom hem somnade jag på stört. Fast först bestämde jag mig för att inte ställa klockan. Så idag vaknade jag lagom till lunch och nu ska jag försöka ta mig härifrån för att göra nytta innan träningen börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0