please take me away from here

Tisdagen var inte särskilt ground-breaking måste jag säga. Jag jobbade med PA i kollektivet, stressade som fan till träningen och kollade väl på tv eller så. Igår dock! Eller, ja. Det är ju en liten vana nu snart, men onsdagsklubben är fasen upplysande! Chips, öl och Mario Cart. Och Håkan Hellström. Så jävla fint. Och serious-snack. Vi har även gjort upp en plan som ser bra ut. Jag måste hitta glas. Men det blir nog jävligt bra.
Vi gick in till stan, drack öl brevid ett gäng lärare och shotade på la Scala. Martin sov hos mig och vi pratade natten lång, ungefär. Några timmar iallafall.
Idag har jag haft beslutsångest, prestationsångest och allmän bakisångest. Nu har beslutsångesten lagt sig men jag har fått besvikelseångest istället. Jävlar vad livet ska vara konstigt dååå. Nu måste jag plugga. Åh, vad jag inte vill. Men jag måste väl, antar jag. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0