take it off

Torsdagen blev bra och ångesten tvättades bort. Jag åkte till Eliza och vi kollade på Fight Club hela dagen och sov en himla massa. Tummarna upp. Båda två. Fredagsmorgonen fick man ju då masa sig upp och ta spårvagnen, pendeln och bussen till skolan. Ellernej, bussen sket jag i! Jag gick allt. Skola, Staden och the Future. Och Mode. Haha, ångesten på det lite må jag säga. Jag är himla stressad faktiskt. Det kommer aldrig bli klart. Men det är ganska kul ändå. På kvällen åkte jag och mamma för att handla mat och vi tittade på tv och höll på som sig bör en fredagskväll. Lördag, vakna, åka och spela match. Jag gjorde mitt första allsvenskapoäng. Haha, nåsot patetiskt kanske. Idag har jag annars gått runt som en osalig ande. Jag har varit så hemskt uttråkad! Och jag har inte orkat göra något åt det! Så jag tog på mig min 80tals-balklänning och drack rödvin. Fint ändå. Nu funderar jag faktiskt på att sova. Jag är vidrigt trött. Hur gick det till?

Nu kom jag även på att jag vill ha två klänningar till min student! En vit till dagen och mottagningen och allt plus en till på kvällen! Men det ska man nog inte ha, haha! Ohwell. Nu sover jag för jag ska upp och träna pardans imorgonbitti. Puss på det, not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0