fel på hjärnan

Jag hinner aldrig skriva! Haha! Jag tränade i måndags, tisdags, gymmade på onsdagmorgonen. Igårkväll behövde jag även plugga filosofi. Gud. Men nu har jag någon timme innan träningen börjar! Väldigt mystiskt för jag småborde göra svenska och småborde städa. Men när jag inte MÅSTE försvinner min självdiciplin som aska för vinden! Det är dock så skönt att bara sitta. Inte göra mycket. Fint. Jag skrev ju faktiskt filosofiprov idag! Det gick ganska bra. Väntade på ett aneurysm under hela provet. Jag skrev så pennan glödde, haha! Samhällsfilosofi är så självklart att jag blir snurrig i hjärnan. Men det gick väl bra, antar jag. Man vet ju aldrig förän man fått tillbaka provet. Jag har träningsvärk från gymmet och om två timmar åker jag till träningen. Imorgon är det träning igen och supa skallen av sig igen. Åh, my brain's full of vodka. Cocktailtema, jag och Hanna kör väl på as-wasted party istället. Men man kan ju försöka och göra sitt bästa. Sen blire wasted. Sen är det match på söndag igen så på lördag tänker jag inte röra mig en fläck. Jag gillar att jag har blivit planeraren in i minsta detalj. Menja, det måste man trots allt om man ska hinna med. Nu ska jag äta gröt. Eller kanske majs. Jag har inte bestämt mig riktigt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0