ingenting är vettigt

Igår;
Dansade jag på ett tomt dansgolv. Var jag tjejen som tänkte sno med mig chips men fick samvetskval och hällde tillbaka potatisflisorna i skålen igen. Använde jag mig av Lejons charm för att få cigg. Försökte jag fixa ihop "en tönt" med Lejon. Cyklade jag i regnrusk. Somnade jag nästan på cykeln. Åt jag kladdkaka på Micis fest. Sprang jag på Marias gata iförd läkarmundering. Åkte vi bil med Marias mamma och försökte verka nyktrare än vad vi var. Pratade vi med pojkar långa som lyktstolparna i Platåkön. Åt jag pankakor hos Nikki. Sprutade jag ner mig själv med vatten. Skämde jag bort mig lite till genom att vara skrikigast och störigast. Kom jag på att katedralare är ganska lame'a. Somnade jag i ett snurrande rum med en tröttsprallig kropp. Bland en jävla massa annat.

Nu sitter jag och funderar över när jag får mina pengar. Jag hoppas att det är snart. Egentligen vill jag bara spotta på allt här hemma och åka till Anna och Stockholm. Mennäe. Jag har förpliktelser, bra sådana. Tillexempel bakfyllehäng med Sofia och Maria snart. Jag hatar att det händer för mycket här hemma för att jag ska kunna åka bort. Fy. Men det är bra att det händer glada saker. Givetvis, förfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0