bluebells

Måndag, träning.
Tisdag, träning.
Onsdag, ljudanläggningskurs.
Och idag är det torsdag! Studiedag! Så oerhört fint, alltså.
Jag tittar mest på tv och sover, studera på studiedag känns lite väl pretentiöst. Jag ska dock läsa i Alexandra som ska vara läst som fan tills imorgon. Fyfan. Sämre bokjävel får man leta på tundrorna efter. Dock lättläst och komiskt patetisk. Så tvåhundra sidor ska väl inte vara för hemskt. Träna ska jag också göra! Egentligen borde jag gå på stan också, jag är i desperat need av vinterkläder. Jävla vargavinter, det är snorkallt. Det kommer bli, iallafall. Jag vill vara redo med yllestrumpor och varma koftor. Det är så jävla dyrt, bara. Sommarkläder > Vinterkläder. Jag kommer bli pank och ledsen, haha! Dock finns det mycket värmande att de fram emot. Två sorters svett på lördag (volleyboll och dans, ehe), kanelbullefrossa på söndag och diverse! Det lyser väl upp hösten något. Haha, Nikki är störd som dissar sin sommar för vår vinter. Himla galet, jag är verkligen inte sugen på kyla just nu. Därför håller jag mig idag inomhus och håller tummarna för att Lejon kirrar uppkörningen. Cykla till träningen är inte så lockande.
Men nu ska jag nog ta en promenad till ica för att handla ingredienser till min lunch. Det blir nog pankakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0