cause you like that

Eftersom jag sover så jävla mycket drömmer jag även väldigt mycket. Inatt var inget undantag, sexdrömmar och en mardröm. Mardrömmen: att jag bara hade två hundra kvar på kontot. Alltså, haha! Så jävla jag. Sex och pengar, det är fan pinsamt.
Nu har jag ätit för mycket paj, min moster, kusin och morfar är här för att fira pappa. Min kusin alltså, haha! Han såg min tatuering för första gången, ty han bor i London. Sosseros tyckte han och min moster usch'ade. Vi pratade även om Alle. Haha, eller, faktumet att hon är vegan. "Du är väl inte vegetarian iallafall?" och hela "Vegetariska alternativ, man får väl skylla sig själv om man inte äter allt!" Generationsklyftor. <3 Vi talade även svärord, cunt mest. Haha. Men nu mår jag grymt illa. Så jag kurerar mig inför ikväll. Jag ska dock gå och stryka min "maskeraddräkt" först. Woah, peppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0