att bli vi två igen

Herregud vad jag är dålig på att blogga, haha! Ingen tid, ingen tid. I måndags gick jag i skolan och tog en latte med Alle, om jag inte missminner mig helt! Vilket jag skulle kunna göra, det var ju länge sen måndag var. Tränade gjorde jag också, givetvis.
På tisdag var det resursdag. Det vill säga naturkunskapsprov. Skjut mig långsamt, det gick så jävla dåligt. Så dåligt att jag rökte för att pigga upp mig. Och sånt måste jag verkligen sluta med, menja, som tur är går inte alla prov så in i helvete dåligt. Jag åkte hem, kollade på Kill Bill 2 och åt nudlar. Åkte tillbaka till skolan och höll mitt svenskatal. Det gick väl lite bättre än Naturen iallafall. Åkte hem, fortsatte på Kill Bill, dog lite och åkte till träningen.

Onsdag. Skola. Efter skolan orkade ingen ta sig hem. Så vi satt i skolan ett tag och stirrade. Lite sorgligt, haha! Men man har ju ingen energi alls. Jag ringde till Saga och sa "TRÄFFA MIG!" och så blev det. Mycket bättre att träffa Saga än att åka hem när man inte har någon energi. Så Saga och jag tog och gick lite på stan. Blandannat Monki och jag dör på dem! 50% av, jag blir ju sur. Så nu är jag ännu pankare än innan, hur nu det ens var möjligt. Mami ringde och sa, kom hem så handlar vi och tar spruta! Så hem for jag, med lite ångest i hjärtat. Tönten är jag. Men så är det, jag gillar inte riktigt sånt. Jag lyckades övertala mamma om att vi skulle till sjukhuset först, så dit åkte vi. Livet var ändå ganska fint när vi gick igenom hela sjukhuset. Ro växlades med oro och det var så sjukt skönt när jag väl vaccinerat mig. Av många skäl. Jag får inte svininfluensan! Jag kan ta spruta! Och det var en av de mesigaste sprutorna någonsin. Så vi tog en fika på förlossningsavdelningen innan vi drog till Maxi, som jag lyckades tjata mig till. Väl där lyckades jag även tjata mig till; mascara, rouge och naturgodis! Tänk vad ledsna "du tvingade mig till spruta"-ögon kan göra! Vi åt även Max! Så jäävla gott, man vill typ gråta en skvätt. Riktig morochdotterkväll framför Grey's Anatomy sen. Jävligt fint.

Tordsag vare skola och ingen träning. Förslappad Kristin pga vaccinationen, armen hade lite träningsvärk så jag kände att nää. Jag satt dock med Lejon och skötte musiken på LVCherr-matchen. "Skötte musiken", pratade om vilka killar som är snygga och varför de är snygga. Skvallra osv. Dock, mitt i vår utvärdering om en killes kropp och hur mycket man vill ligga med honom smyger Bo in och hintar om att han hört vårt okyska samtal. Förihelvete liksom, haha! Lite pinsamt men jag bryr mig inte riktigt. Vi är friska, unga tjejer och vi har vissa behov, okej? Hahaha, åh. Ja, jag gjorde ingenting av vikt senare den kvällen.

Fredag, naturkunskapslabbprov som gick helt okej! Filosofi med trött hjärna och lunch i skolmatsalen. Litet bord, många människor. Fan vad vi är söta. Bild, min pingvin blev färdig! Den är ju så jävla lovley. Jag har börjat knepa på min projektbild och det känns jävligt skönt för jag kan go hur crazy som helst för min lärare sa att jag kommer få MVG hursomhelst. Ifall det inte blir helt åt helvete, dvs. Så nu ska jag göra något postmodernistiskt i akryl. Det kommer bli mitt fantastiskt fula politiska statement ingen kommer att få skåda. Jag är såååå pepp, haha! I'll be wild and crazy! Iallafall, hem, slänga i sig en risifrutti, åka och träna. Fredagsträningarna är alltid så party, vi får göra så roliga grejer! Glad blir man! Hem och kolla på idol och äta nudlar. Mamma kom hem ganska tidigt och höll mig sällskap. Sova tiiidigt. Idag har jag bara vaknat, ätit frukost och panik'at över mitt enorma håravfall. Snart är jag skallig, seriöst. Jag måste kolla upp detta snarast. Jag kan liksom se och känna att jag har mindre hår än tidigare. Men jag ska vara lugn så går det nog bra.
Nu ska jag äta något och peppa på ikväll. Jag är sjukt glad över att jag inte gjorde högskoleprovet btw. Skulle behöva vara i skolan och det skulle ju inte vara så kul! Loooov, I say!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0