vad ska det bli av mig?

Är detta ett mystiskt skämt? Har jag inte skrivit på sådär länge? Jisses, va. Jaha. Jag gick en vecka i skolan, nästan. Sedan, för en vecka sen (tiden går så foooort) drog och och Mami till Berlin, åh. Mitt hjärta lugnades och frid i själen. TAMF på Silverfuture och gilla att hur man går utanför heteronormativitetens gränser. Äta mycket mat och dricka många drinkar. Mycket öl. Vara lite full varje kväll. Handla en body för WAY för mycket pengar. Och kläder på Garage för way för lite pengar. Hur nu det kunde vara möjligt. Jag tänker låta det vara där, huvudsaken är att jag hade det sjukt bra. Och det hade jag ju.
Jag kom hem i onsdags, helt åt helvete upp och ner. Köpte Subway, åkte hem och kollade på film med mamma. Åkte och gymmade med Maria och gick på New Moon med Stina. Inte okej att göra så mycket på en dag, haha! Edward Cullen, alltså. Jag dör ju lite. Tycker dock ej om att han springer i slow-mo. Vad hände där liksom? Mycket fånigt, mycket bra. Torsdag och en lektion. Lite filosofi och jag provade skor på Monki. Så snygga men neeeej. Jag måste fan lägga band på mig, jag har ett problem snart alltså. Så jag bjöd hem Saga istället och vi åt mina superbra amerikanska pankakor, fint alltså. Lite tung i magen dock för träning efteråt liksom. Träningen gick fort och hem, äta lite, duscha och dricka drinkar med Sofia och Maria. Girls night out och spontana tjejerna slår till igen. Nu måste jag dock se på Idol med mamma, haha! "Måste". Jag ska skriva om'et sen dock. för det var fint, mestadels. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0