Rathole

Torsdagens spontankväll alltså. Vad kan jag säga?
Fördrinkar och pistagenötter hemma hos mig. Vinglig cykeltur in till stan, vi satte oss på Hostpitalstorget med varsin 7.0'a för att bli värre. På Yngves jag tog en öl. Jag och Lejon började vår cigarett-jakt och vi lyckades som vanligt väl. Maria välte ut min öl och köpte mig en ny. Min tumme blödde och vi träffade australienarna (männen) ute på Ågatan. Försöka få Henda att inte gå hem (det lyckades ett tag..), bråka med Boxy (dumma lilla 2.11 man..) och ha Jasper liggandes på en. Haha på att en polis kom fram och frågade om allt var bra. Sen tyckte hon att vi skulle gå någonannanstans för att ha sex och min rygg dog nästan eftersom vi låg på Platås trappa. Vi gick hem till killarna och jag vet inte hur det gick till. Men helt plötsligt var vi där och mina vapendragare lämnade min sida. Jävla bitchar sa jag. Hejdå och adjö sa jag också. Därefter stapserade/stapplade jag ut. Jag ville inte cykla hem ensam för jag ville inte bli våldtagen (jag älskar hur jag resonerar, varför gick jag ens ut isåfall? och gud, vad hemskt det lät, haha) så jag fick Nikkis kod av Stina. Jag satt i trapphuset och grät ett tag, i telefon med Stina och Maria som jag bara svor åt och TILLSLUT vaknade Nikki och öppnade. Jag placerade mig själv på hennes golv och höll stackarn vaken ett tag. Sen la jag mig i Perlas säng. Vaknade i bra tid med ett par stringtrosor brevid ansiktet. Antagligen använda. Note to self, skaffa Nikki en madrass man kan sova över på. Jag vaknade, gick in till Nikki och lånade kläder samt tackade för mig. Sen cyklade jag till skolan. Enzymtest på lever var inte bra för mitt illamående halv nio men Mirre och Jonathan var bra snälla. Och jag andades in genom näsan, ut genom munnen. Skoldagen ligger som i dimma nu, haha! Men Mirre var en ängel, som alltid, och lät mig sova i hennes knä och erbjöd sig att införskaffa mig frukost. Bästa tjejen, jag blir helt rörd. Hon satt även med mig när jag petade i min lunch x antal minuter. Vid SoF blev jag lite piggare och på Mode och Klädsömnaden var jag nästan helt bra igen! Fredagkväll tror jag att jag spenderade hemma med mamma och pappa. Jag är dock inte alls säker. Jag och mamma kollade iallafall på lite idol, tror jag. Haha, fyfan, mitt minne. Lördag, spela match. Ett helt set spelades och jag dissade alla mina planer för att handla mat och kolla på film med mami. Det var klokt eftersom jag hade träning halv tio. Efter en dusch åkte jag, Maria och Lejon till Tornby i jakt efter klisterspray. Ingen lycka i det sökandet så på matchen i sporthallen på kvällen fick vi klara oss i våra små byxor. 
Idag har jag sytt på min kjol, kollat på lite Super Size Me, gymmat och pluggat svenska. Nu tänker jag kolla på Gossip Girl innan jag hoppar i säng.

Btw, vi vann serien. Är vi bäst eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0