Salvation

När kan jag inte jobba? Jobbigt att veta veckonummer.
Jag vet inte ens vad jag ska göra i sommar? Galet. Jag vill nog jobba i början, för jag är inte redo för sommarlov.
Jag ska göra en klädinventering ikväll. Det har jag lovat mamma. Och gud vet att jag behöver det. Jag vill inte erkänna det för mamma men nu vet jag faktiskt knappt vad jag har för kläder i min ägo. Så inventering och ordning! Jag är pepp och det är så välbehövligt. Åhhh. Jobbigt bara. Att allt ska kräva arbete! Men eftersom jag utökade min garderob senast idag har jag inget val. Hardworkwork. Pepp på Kristi-flygare. Tack! säger jag bara. Gör så att vi får ledigt. Bra av Jesus att födas, dö OCH återuppstå så vi får ledigt. Han var fin. Och om tio minuter börjar Greys. Vad ska det bli av mig?

Note to self; Min mamma är fin och gullig och skämmer bort mig så jag måste städa!

Kommentarer
Postat av: SISSEL

hoho du kan skänka gamla trasor till mig!

2009-05-20 @ 23:47:22
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0