Nothing to fear

Mest vill jag slå någon i magen just nu. Jag har himla ont i fingret och jag hittar INGENTING om Amerikanska Inbördeskriget. Ingenting av värde iallafall, av bra källor. Jag är sjukt trött och jag har knappt skrivit någonting. Jag funderar på ifall man ska försöka skriva som fan imorgon på lektionen. Men det lär ju inte gå alls, egentligen. Jag orkar inte att det enda jag associerar till är Borta med Vinden. DET ÄR EN BRA KÄLLA, men jag vågar inte använda den, haha.
Mitt liv är lyteskomiskt. Träningen ikväll var fin iallafall, jag var ganska ur form men ändå! Nu ska jag återgå till min sökande och hoppas på att det går lite bra iallafall. Det skulle vara gudomligt att vara i säng innan 12! ÅH, jag är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0