I'll ask if you'll be my sweet.

Jag är så jävla konstig. Jag har så många sjukt roliga saker att göra varje dag inplanerade och jag gör dem och är glad. Sen blir jag ensam och världen blir som en ballong som släpps på luft. Det är ändå en bra sinnestämning för jag har iallafall roligt och det är ju sånt man minns senare i livet. Hellre bergochdalbana som det är nu än en medioker livets-karusell.

Jag har kommit till insikt angående att Cloud Cult är mitt favoritband.
Så är det. Simpel insikt må ni tänka. Men nej, säger jag.

Nu ska jag ta tjuren i hornen och faktiskt räkna matte. Jag får kväljningar när jag tänker på det men det är ingen acceptabel ursäkt, egentligen. Jag välkomnar er med öppna armar in till mitt liv, andragradsekvationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0