I think it only made it rain the more

Dagens bisarra fakta;
Jag kissade ett kilo efter att ha druckit en kanna te.
Alltså, det är inte ens ett skämt. Jag vägde mig innan och efter.
Och decimalerna var lika både före och efter, kan jag säga. Jag är fascinerad och lite äcklad.
Mest fascinerad, jag menar, KISSA! ETT KILO! Woah! Okej, jag ska släppa det.

Dagen har varit väldigt medioker.
Tittat på Six Feet Under med Elin, haft två lektioner. Nu kollar jag på stora klädkedjors hemsidor och är så sjukt shoppingsugen! Fult ord men jag är det! Jag ska vänta tills jag befinner mig in some big mall. DÅ ska shoppingmonstret i mig få komma ut och bränna hela mitt sparkapital. Jag funderar dock på en liten blå kjol tills dess. NEJ skriker mycket i mig. JA skriker resten av mig. Jag tror att jag lägger det på is ändå.

Nu har diskutionerna angående vad vi ska äta ikväll startats och hey, jag kan inte missa den och tvingas äta vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0