save yourself

I onsdags skolkade jag från gymmet och fikade med Eliza istället. Vi dreglade över samma kläder för vår klädsmak är identisk och jävligt snygg. Vi drack chai-latte och frös ute i vinterkylan. I torsdags hade jag en lektion, gymmade, sov lite och tränade. Hem och duscha, bli hämtad av tjejerna och åka till stan. Där körde Sofia in en bil och vi handlade sjukt mycket kläder. Lycka på tomtenatt och traditioner alltså!
Igår var vi på museum med skolan och jag älskar verkligen mode och klädsömnad. Nästan så jag funderar på varför jag inte valde hela linjen, haha! Vem hade kunnat tro det? Väldigt fint med moppemeckande Motalabor och perfekt blonda sy-tjejer från linjen. Allt är så bra så det väger upp att jag sticker mig på nålarna hela tiden. Tillochmed hittade en nål i min känga. Det är inte okej, den hade spetsat mig djupt! Håhåjaja.
Efter skolan cyklade jag hem med en kraftansträngning och kollade på tv tills jag åkte till träningen. Träningen var bättre igår än i förrgår då vi tvingades spela volleybolltennis i två timmar vilket ledde till blåmärken på armarna och regrediering. Efter träningen gasade vi hemåt och jag gjorde mig iordning fort som fan. Sen gasade jag iväg till Linnea och Saras födelsedagsfest och glittrade där ett tag innan vi tog bussen in till stan. Väl inne i stan gick jag och Matilda in på platå och stackarn fick betala för mig, haha! Hänga av oss och träffa tjejerna. Gå på toa och gå till Yngves. Jag var upprörd över att det var en ny vakt och att jag behövde visa leg. In och hälsa på kompizarna innan vi drog med oss några till La Scala. Nikki var där och Stina var lycklig och drinkbjudande. En jägerbomb, tequilashots och mycket piña colada senare blev jag nekad fler drinkar för att jag var "för full". Vad är det liksom? Ofta man blir nekad av bartendern i fucking La Scala. Pinsamt värre men det var jävligt roligt. Vi gick iallafall till Platå för att dansa och det var fint. Här blir allt väldigt blurrigt. Det var en blurrig kväll redan innan å andra sidan. Jag minns att jag och Nikki försökte få gratis drinkar av en bartender vid namn Tim. Det gick inte så bra kan jag säga. Jävla suris! Hursomhelst hamnade vi på Burger King och åt MASSA pommes. Och hamburgare också. Brabra med tanke på hur mycket alkohol vi drack. Vi gick hem (jag bar Lejon på ryggen) och sov i en dubbelsäng.
Vaknade gjorde vi också, fräscha tack vare kåda i ansiktet och sköna sängar. Till Subway för frukostlunch som smakade GUDOMLIGT. Sen jumped jag a buss hem och det var fint med buss istället för att cykla.
Jag är fortfarande glittrig men snart ska jag handla mat och sen kommer Lejon och Maria hit och vi ska äta kladdkaka och se på film. Fiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0