it takes more than fucking someone you don't know to keep warm

Jag satt sannerligen med psykologin hela natten. Eller, ja. Lite av natten iallafall. Jag orkade ju inte efter Degerfors liksom. Så, ja, men det gick väl bra. Lämnade in till Greger och han verkade nöjd. Men stressigt när jag skulle skriva ut och jag var i upplösningstillstånd. Så när jag väl slappnade av blev jag konstig och tog upp armar och hade mig. Läste högt ur dåliga skämtböcker.
Det snöar fint måste jag säga. Och idag har jag varit på min sista klasskamp. Jag blir så jävla ledsen, låt mig gå i ettan? Uä. Det har varit tre fina år. Ellerja, två och ett halvt. Sam-musik-tvåorna var bäst, faktiskt. Sen kommer nog faktiskt våra nollor! Fast många bidrag var bra. Dock ej Ekonom-treorna. Fyfan, haha! Packade och löjliga.
Annars har dagen spenderats i soffan och tittat på fånig tv och frysit. Och mått illa. Frysa, må illa, frysa. It's the story of my life. Jag har inte pluggat mycket filosofi och jag vet inte varför. Jag är dum i huvudet och störd i hjärnan. Och nu tänker jag sova efter att ha gått igenom endast ett av.. tre avsnitt. Menäh.
Dagens upptäckt; Jag gillar verkligen Alle! Jag vet inte om det är mina undermedvetna känsloblottande sms eller det faktum att jag pratat om henne så mamma fått upprört påpeka att hon faktiskt har flickvän. Hahahaha, jag orkar inte mamma, hon tror att jag vill ha alla i säng nuförtiden. Och jag har blivit kemis med alla på hennes jobb. Och nu ska jag verkligen sluta skriva för jag hamnar off topic hela tiden.
Sammanfattning mitt liv just nu; Rädd för moderater, gillar Monki, kan inte leva utan Alle (haha <3), undrar hur Mirre skulle se ut om hon faktiskt var man och glad av träning/ledsen av stillsittande + dålig mat.
Puzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

i know you looove me

2009-12-17 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0