and I'm not gonna live my life on one side of an ampersand

Hahaha, spotifyreklamen för Melissa Horns nya skiva fick mig verkligen att vilja lyssna på den. Texten är synnerligen passande, haha!
Dagen har spenderats i Degerfors, i vår underbara minibuss och på mackar. Det var snö i Värmland och dagen var fin trots lite spel och mycket bänk från min sida. Dock med Lejon vid min sida och då är väl allt helt okej. Vi skrek som de två idioterna vi är iallafall och vi vann. Mycket duktig hejarklacksbänk, må jag säga.
Imorgon ska vi på herrmatch och kanske tillochmed lussa! Lucia liksom, asnice. Och har man australienare överallt måste man ju inviga dessa i våra svenska traditioner, visst? Det blir nog bra.
Egentligen borde jag skriva på mitt psykologiarbete. Men jag orkar verkligen inte. Så jag skjuter nog upp det. Jag kan ju sitta med det på måndagnatt.

Jag mår fortfarande illa, ifall någon intresserar sig av detta faktum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0