bad romance

Tränat och gått ut. Snedfylla för första gången sen jag var sjuk. Så NU tänker jag inte dricka på ett tag. Tror jag, jag har trots allt inte haft en vit vecka sen skolan började. Jag vet inte varför mitt liv har en svacka just nu. Men roligt är det inte. Men det måste väl regna för att bli soligt igen! *optimisten*
Så, igår efter träningen gick vi ut. Stina skar upp foten på glassplitter och Nikkis badrum var a mess. Vi gick till Platå och jag var a mess. Jag kom i säng vid tvåtiden iallafall, tack och lov. Så jag kunde gå upp och vara i skolan vid åtta för att gå fackeltåg och jag älskar min skola. Lucia i kyrkan, så fint det är! Kjolen NÄSTAN klar. Så segt det går men timmarna flyger förbi. Vem är jag?
Hem, sova framför serierna på sexan. Sofia kom förbi och vi åt potatisgratäng. Marie kom över och vi tittade på Idol tillsammans ätandes popcorn, Marie åkte hem. Jag och Sofia gjorde lite jag vet inte vad. Nu ska jag sova ty imorgon ska jag till Degerfors. (HAHA)

Konstant illamåendeeeee. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0