what are you so afraid of?

Det blir alltid värre framåt natten, som de brukar säga!
Äh, jag ligger och läser Hans Olssons "Spelar roll" för andra gången. Himla härlig lektyr, lagom underhållande för mig som jag är just nu! Livet är så jävla konstigt och tiden går så fort. Vadå, är sommaren slut snart? Jävligt mystiskt, seriöst.

Det är väl klart att man saknar saker när världen promt bestämt sig för att förändras? Man vänjer sig vid saker och ting, vänja sig av vid dessa är det enda rätta, det vet vi ju. Man vet ju ändå aldrig vad som händer i framtiden! Seriöst, jag har blivit läskigt optimistisk.

Idag har jag läst, tagit ett kvällsbad och legat ute i solen. Sommardagarna bara springer förbi mig i en jävla fart. Fortfarande inget nytt under solen. Imorgon ska jag och mamma åka och bada, hoppas jag. Det känns bra. Och oj vad jag gillar att läsa, faktiskt. Min syster tog hem morgonpasset-Hannas (<3) bok från biblioteket till mig! Bra med bibliotikariesyster, måste jag säga! Så den ska jag läsa när jag är färdig med Spelar roll. Och det är jag nog snart.
Så jag ska lägga mig i sängen igen och dricka min ramlösa, läsa min bok!

(dagens Bikt!; Jag åt naturgodis idag. Jag har himla dåligt samvete, för allt som är heligt, lite naturgodis dör jag inte av!)
(och jag vet inte om jag biktade min svaghet i att jag åt naturgodis eller mitt dåliga samvete över detta triviala beteende!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0