halleluja

Jag har jobbat med RoseMarys barn två dagar nu. Tio volleybollpass med dessa små ilbattingar på två dagar! Vissa är ju änglar också men det finns verkligen rötägg till ungar! Jag undrar alltid stilla vad som gick snett när jag måste hantera sådana barn. Jag är glad över att jag kan smita till Way out West istället. Dock har min reseångest börjat lite smått. Men ÄH, det får gå. Jag mår dock illa och låren kryper. Men som sagt är det för roligt för att missa! Träffa Lovisa också, liksom!
Fast nu tänker jag gå och sova, jag ska upp tidigt imorgon och åka till stan med Elin. Och kvart i tre bär det av. Jag hoppas verkligen att Lovisa kan skjutsa oss hem så slipper jag lite ångest, skulle jag tro. Btw, Lovisa är sjukt grym i hela wow-sammanhanget. Grymmare än vanligt! Jag blir seriöst rörd. Himla fin är hon!

Det har varit två dåliga dagar med det känns som världen ljusnar, banne mig! Jag ska på sommarens klart bästa festival med min älskade Alle och bo hos awesome-Lovisa. Världen är ju bra fin! (vi ska ju åka dit med bus4u också, mmmmhm!)

Nu ska jag fortsätta läsa bok i min säng.
När Gregor Samsa en morgon vaknade ur sina oroliga drömmar fann han sig förvandlad till en stor skalbagge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0