bergochdalvana

Jag är så jävla labil! Men det är ganska fint för jag är ju jävligt glad. Sen blir jag låg ibland. Haha! Men det höga är ju värt det. Jag tror att detta har många orsaker. Imorgon ska jag röka mina sista två cigaretter. Egentligen borde jag verkligen spara en tills på onsdag, då jag kommer behöva denne, känns det som. Jag sparar nog båda, fyfan. Jag som planerat att röka dem med andakt. Ohwell. Idag har jag haft EN lektion! Naturkunskap B. Var god spy på mig. Det verkar ju trots allt intressant och så, det verkar vara mycket medicin, men.. Ragna-Ragnarök gör allt ointressant. Jag skulle gäspa om hon hade en Genuslektion med mig liksom.
Efter vår lektion tog vi en fika på Yngves. Alltid lika fint. Vi blev dock bortkörda och jag förstår varför! Så jag köpte jeans istället. Och vinkade av Elin! (Mitt hus är oerhört tyst nu.) Och köpte minneskort. Sen tog jag och Mami våra cyklar och hade myskväll med pizza, hyrfilm och cola. Jävligt braaaa. Nu ska jag bläddra lite i Veckorevyn och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0