Estupido

Andra bakisdagen för i veckan! Himla och jävla fint, alltså. Igårkväll kanske inte kommer gå till historien som den bästa kvällen men jag vaknade med ett leende idag! För trots att vi fick ringa efter ambulans, trots att jag grät i regnet på grund av dumma Martin, trots att jag skämde ut mig inför mina nollor OCH mitt telefonsällskap senare på natten var det en fin kväll! Jag pratade med fina människor om seriösa saker, oseriösa saker, blev bjuden på öl som jag fick tacka nej till eftersom jag är ansvarsfull och duktig som hellre såg till att mina nollor kom hem säkert och fint. Jag vaknade iallafall med ett stort leende (fina fylledrömmar hade jag också!) trots bakfylla och rester av gårdagens smink. Tummen upp! Jag fick några timmars vila sen skulle jag och Elin visst in till staden för att inhandla nödvändigheter. Nödvändigheter för Elin; Mat och strumpbyxor. Nödvändigheter för mig; Skor. Åh, min baksmälla blev allt lite mindre påtaglig av detta faktum!
Sedan cyklade vi hem för att spendera resten av dagen åt att tillaga Cheesecake och Tiramisu. Det är fina grejer, äta dessa kakor fick jag ju också! Nu sitter jag här och spelar Farmville, oerhört beroendeframkallande, och funderar på när jag ska kasta in handduken och hoppa i säng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0