the will of a volcano

Jag skickade nyss in min Book Review och den blev jävligt dålig. Och jag kunde inte bry mig mindre.

Denna dagen har verkligen varit hemsk. En hemskhemsk dag. Livet var inte kul! Jag grät både på min psykologibok och ner i min gröt ifall jag ska verka dramatisk. Men jag antar att jag bara behövde släppa ut lite skit för jag mår bra egentligen! ... Det är bara denna dag som försöker ta kål på mig. Tisdag med extramatte. Jag får nästan kalla kårar, haha! En fin sak är iallafall att det inte är tisdag förrens om en vecka igen. Wiho!

Det har faktiskt hänt småsaker som varit bra idag! Till exempel när jag råkade kalla Mirre för "Shane" och jag dog lite. För jag klarar inte riktigt av när folk kallar Mirre för Shane, men det bara slank ur mig! Haha! Och även när jag skulle vara coola nazi'n och visa mina coola smoker-moves och drog ett halsbloss. UTAN ATT HOSTA. Dock fick jag trettio sekunder ta stöd av Alle på grund av en nikkokick.

Jag undrar när jag blev en sån människa som kan vara assur men sedan tänker på det fina i livet och känner sig okej och mår bra igen. Det är otäckt, jag känner mig lite som Lovisa eller någon annan peppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0