Hollywood Hills

Igår var himla fint, det var en förhållandevis kort kväll dock, kändes det som. Fast det är väl bara tiden som går fort när man har roligt! Klassfesterna brukar ju vara jävligt fina och undantag har sällan setts till. Så, ej heller denna gång. Jag rökte upp Emelies cigaretter när vi pratade om livet, jag hängde med Pernilla i badkaret, jag dansade ingenting i princip (!) och jag tyckte att alla var så jävla stiliga. Jag glömde även Matildas present hemma, så bra är jag.

Idag har jag varit bakis. Inte så förskräckligt, men nog för att inte orka vara duktig på något vis. Imorgon är det match i Karlstad!  Jag upptäckte att jag kommer missa två matcher när jag är i Berlin, vilket jag måste säga till Igor. Sjukt jobbigt. Jag hoppas att han inte säger att jag inte får åka, haha! Han kan ju göra det eftersom jag har skrivit kontrakt men jag tror inte att han har så mycket behov av sin bänkvärmare faktiskt. Jag saknar att spela vänster btw. Jag lever på crosscourtövningarna, haha! Nu ska jag göra mig iordning, drar fortfarande omkring i mitt leopardnattlinne. Jag ska ju trots allt vara hos Lejon om en timme. Mata Nikki-tigern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0