Nantes

Jag är ju så jävla screwed. Jag har ingen aning om vad jag håller på med. Inte en blek. Fast jag vill inte veta, egentligen, tror jag. För vad jag egentligen gör är ju att; göra min filosofi ordentligt, spela volleyboll, lära mig några grundämnen, titta på Arrested Developement, köpa kläder och klämma in någon fika med mina vänner då och då. Det är vad jag klarar av med mitt tidsschema och min begränsade hjärnkapacitet. Så det är vad jag gör, egentligen. För logiken står över det mesta. Och logiken säger att jag gör något oerhört rätt och riktigt. Och logiken säger att jag ju ändå inte kan gå tillbaka nu.

Fast å andra sidan är det inte ens logiskt att jag har en puls.

Och vilket neggoinlägg dethär blev nu. Jag ska kolla på Arrested Developement nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0