du vet att du fått nog när du vill ha mer

Lördagen var grymt bra. Jag var sjuksköterska och gav folk "alkoholsprutor". Mycket tid spenderades vid Spotify med Henke och Hannes. Jag och Martin slogs också ganska mycket. Slogs som i "GUUD, jag känner inte min haka! HIT ME!", givetvis. Inga slagsmål här inte. Jag minns inte jättemycket av kvällen faktiskt. Alltså, jag har inga minnesluckor men jag kan inte sätta fingret på mycket. Men jävligt fint var det. Åh, min klass!
Söndag var en fiiin bakisdag, vad jag minns. Och igår tränade jag och kollade på tv. Gilla SVTprogrammet "Kanin á la Berlin". Seriöst, så jävla ljuvligt. Övriga kommentarer är onödiga. Och igår började jag på min projektbild i bilden! Jag tror att det blir jävligt nice. Det är riktigt kul att måla iallafall, jag är ofattbart kladdig och bryr mig väldigt lite trots allt. Och med låga förväntningar är det lättare att något blir över förväntan, haha.
Idag åkte jag till skolan tidigttidigt och hade psykologi. Världens hål, vilket jag planerat in! Så jag åkte och gymmade och åt lunch hemma. Med mamma, vi tittade klart på Knocked Up. Sen var det bara att åka in och ha svenska. Och så hem. Och så till träningen. Och så hem. Ett jävla spring har det varit idag, cykeln har gått varm hela dagen! Nu har jag ont i hela kroppen. I princip. Fybubblan. Seriöst, ont, haha! Så nu ska jag lägga min framför tv'n. Eller i min säng. Svårt!

Det är något fel med nerverna i mina fötter också tror jag. Hemskt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0