you are my bicycle

Med tanke på att folk har kollat min blogg på senaste och jag inte uppdaterat får jag lite dåligt samvete. Men som ni kanske vet är jag ju bara inne på min Ipod när jag ska surfa runt. Idag har jag tex ägnat mig åt TopShops hemsida i min soffa. Det har varit fint men abstinensigt. Nu är jag i den svåra sitsen där jag frågar mig själv; Vad är värdast? Att åka och träffa mina vänner och spendera pengar (och även ångest, tyvärr) på dessa eller köpa mig en himla massa fina saker? Jag är kluven, damer och herrar. Så hemsk är jag! Eftersom jag går upp i vikt är egentligen svaret resor, jag är ändå inte snygg i kläderna liksom! Sorgligt. Nya tag, Kristin! Äh, vi får se helt enkelt. Jag har ju upplevelser och nöjen i sommar som jag EGENTLIGEN bör spara mina pengar till. Way Out West ska jag iallafall till. SERIÖST. Men jag har siktet inställt på ett par jeans nu som kostar mig lika mycket som resan till och från gbg nästa helg... Vad är det för fel på mig..? Haha, orkar inte. Vi får se hur jag prioriterar! Jag tänkte köpa skor idag, men de var för små. Buhu. Dock såg jag ett par himla fina och provade. Men jag är lite skeptisk. De var ju inte de jag ville ha. Men de är ganska låga! Jag ska kanske gå och prata med dem imorgon? VARFÖR SKRIVER JAG BARA OM PENGAR OCH SAKER ATT KÖPA? Jag måste göra en förändring.

Imorgon ska jag spendera min eftermiddag med Frida! Vi ska till valla och det är ganska fint, det! Idag skrev jag två prov. Ett gick bra och ett gick riktigt dåligt. Hör hur häcken suckar, säger jag bara. Därför har jag varit sur idag och druckit två glas smothies och fyra knäckemackor. Jag hatar när man inte har regelbundna träningar. Nu ska jag och Mami se på Greys Anatomi. Mami har varit irriterande hela dagen (ty jag har varit himla sur) så jag hoppas att det blir bättre nu.

Btw ger festivalerna mig så mycket för-ångest att det nästan inte är värt det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0