the bitch went nuts

Nio personer har läst min blogg idag? Hur gick det till?! Haha, det brukar typ vara två-tre. Gulligt va.

Jag har ännu inte pluggat kulturhistoria. Jag kommer sitta där som ett frågetecken när provet kommer om pelare, gyllene snitt och kapitäl. Och jugend, funkis och sånt. Och just nu känner jag att jag kunde inte bry mig mindre. Dock kommer jag bry mig jättemycket när vi sitter där och har betygssamtal och jag vill ha MVG men inte alls kan få det, haha. Men man kan ju inte få allt. Jag håller tummarna på MVG av dagens ordbajs om abort och barna-ansvar. Dock är det bättre att ha MVG i en 100poängskurs än en 50! Mycket mystiskt. Men man vill ju ha MVG i sina IV-val? Äh. Jag undrar ju bara varför jag skriver en lång avhandling om detta istället för att plugga. Jag tror att det sorgliga svaret är att jag är lite dum i huvudet. Därför ska jag sova nu. Och gott ska jag sova! (jag undrar ifall jag ska duscha och snagga mig innan? nääe, sovaaaa)

Just det, anledningen till varför jag tänkte skriva ett inlägg! Jag vet inte ifall jag ska operera mig eller inte?! Det är typ 20 dagar kvar och jag fick reda på det väldigt nyss. Jag vill ju operera mig. Men jag vill ju VERKLIGEN INTE! Vilken oerhörd amvibalens. Den sover jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0