no pain, no gain

Jag är sinnessjukt trött!
Lovisa har varit här de senaste dagarna vilket har lett till ett hejvilt skolkande från min franska men det var lätt värt det! Vi har ätit mashmallows, glass (godisförbudsdispans ftw, jag mådde asilla), tittat på Mean Girls och åkt longboard. Vilket har orsakat skador på mina knän, vilket sög lite när vi spelade SM i helgen. Salt i såren, bokstavligt talat. Men det var okej för SM var killing kul alltså! Vi kämpade väl med lite för ojämnt spel men oj, vi är tolfte bäst i Sverige! Och idag spelade jag center! Det var galet, jag blockade ner en himla massa alltså. Mycket glad Kristin. Servemottagande center måste ju vara bästa positionen, haha <3

Jag är mörbultad med träningsvärk, skrapsår och blåmärken. Blåmärken överallt! På armarna liksom, jag älskar att peta lite på dem och känna att åh, nu har jag spelat grymt bra. Jag blir helt tossig, vetni! Mina lagkamrater också, alltså. Och dagens ros till våra bänkar?! Seriöst, så sjukt underbara. Det är mycket lättare att vara glad på planen när man har bänkar som är så härliga och glada. Så sjukt bra brudar, jag blir lite rörd, haha! Jag är pepp på att fira Södertelges guldmedalj med mitt lag. Lejon och jag var helt till oss alltså! Puss på er! Puss på alla! Livet är fint och jag är utmattad vid halv nio så jag ska försonas med min säng som var nybäddad igår. Lovisa alltså, nawe!

Älskar allt nu, jag kommer säkert inte göra't imorgon. Men den dagen, den sorgen!

Kommentarer
Postat av: Snoris

Hej låter ju ganska gulligt när du berättar om dina dagar. Skönt att höra att longboarden är framme, då är det vår på riktigt, vi kanske kan sitta på din longis nån gång och åka ner för en jättelång backe. Vi är dåliga på att smsa för vi glömmer ju att svara på varandras... dumma flator. Vi rings snart. och ses. Puss kristini.

2009-05-04 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0