Insamling av vuxenpoäng

Att skapa ordning i kaoset som är mina garderober var lättare sagt än gjort. Och det var ändå ganska svårt att säga! Grejen är nämligen att... Det är lite omöjligt. Jag kan inte ha en låda för t-shirts, en för tjocktröjor och så vidare. Det är för mycket. Så hullerombuller är min nya melodi. För grejen är att jag hittar ganska bra ändå. Men in i garderoberna ska kläderna!! Jag är seriös, hardworkwork. Och det jag slänger är fult. Riktigt fult. Annars hade jag gett bort det till glada kompisar. Men nej, det är hutlöst fult, bara. Haha! Och jag vet inte var jag ska ha mina klänningar.. Och jag borde skaffa en extra låda till strumpbyxor. Mennä. Nu ska jag äta lite kaka (sjukt lite kaka, mamma ba, du kan få liiiiite, haha, godisförbudet alltså) och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0